Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Organizacja nauki w SP2 od 17 maja 2021

Organizacja nauki w SP2 od 17 maja 2021

W związku z wprowadzoną nauką hybrydową od 17 maja i innymi zmianami wprowadzanymi do organizacji nauki w szkole prosimy o zapoznanie się z aktualnymi zasadami:

 

WEJŚCIE DO SZKOŁY

Uczniowie oddziałów przedszkolnych oraz klas I-III wchodzą do szkoły wejściem od str. małego parkingu przy ul. Szkolnej (nie dotyczy uczniów dojeżdżających i korzystających przed lekcjami ze świetlicy szkolnej).

Uczniowie klas IV-VIII objęci nauką w szkole wchodzą do szkoły wejściem głównym.

Szkołę opuszczamy tym samym wejściem.

 

PRZERWY

Uczniowie wszystkich klas (w tym także kl. I-III) wychodzą na przerwy w maseczkach. Uczniów klas młodszych obowiązuje zakaz wchodzenia na korytarz "górny", a uczniowie klas IV-VIII nie wchodzą na korytarz "dolny". Przejście do gabinetu logopedycznego, wejścia do basenu, stołówki czy biblioteki dla klas starszych odbywa się przez górny korytarz. 

Podczas przerw rekomendujemy korzystanie z terenów sportowych - boisk, siłowni zewnętrznej. Prosimy o zachowanie dystansu, zwłaszcza wobec uczniów innych klas. Po powrocie z przerw, pzry wejściu do klasy, uczniowie obowiązkowo dokunują dezynfekcji rąk.

 

OBIADY

Wracają stałe przerwy obiadowe: 

klasy I-III jedzą obiad o godz. 11:30

oddziały przedszkolne ok. godz. 12:00

klasy IV-VIII o godz. 12:30

 

DOWOZY I ODWOZY SZKOLNE

Wracają stałe terminy dowozów i odwozów szkolnych. Wszystkie kierunki dowożone są na godz. 8:00 do szkoły, odwozy zoraganizowane są po 5, 6 i 8 lekcji.

 

PRZYDZIAŁ KLAS DO SAL LEKCYJNYCH 17 - 21 MAJA

Klasy 4:      4a - s. 11,     4b - s. 15,    4c - s. 12

Klasy 5:      5a - s. 18,   5b - s. 20

Klasy 6:     - nauka zdalna

Klasy 7:      - nauka zdalna

Klasy 8:      8a - s. 19,   8b - s. 22,    8c - s. 16

zajęcia informatyki tymczasowo odbywać się będą w sali nr 23

Data dodania: 2021-05-14 14:08:35
Data edycji: 2021-05-21 13:21:38
Ilość wyświetleń: 1082
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej